Bla Bla Bla

Nu har jag packat upp allting utom alla linnen och toppar jag köpte. Jag drar mig lite för att göra det för dom får inte plats i garderoben, haha.
Jag funderade på att slänga ihop en wishlist men jag är inte alls sugen på att kolla rundor på massa kläder. Jag har nog förshoppat mig, hehe.
Har massa fikor inplanderade i veckan så jag får användning för allt jag köpt. Jag är så nöjd med mina saker:) Tänkte visa lite då och då här på bloggen istället för att göra ett stort inlägg. Det är väl roligare?
Sitter och väntar på att min mamma ska komma in på MSN. Vi tog massa kort med hennes kamera också. Vill ha dom:) Lägger in några på bloggen när jag fått dom.
Det kommer komma upp London dag 2 och 3-inlägg så småningom också.
Nu ska jag steka lite ägg och äta rostat bröd. Mums!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

Hej tjejen :)

Ja promenad är verkligen så skönt. Mycket bättre än cykla som du säger hihi. Med bra musik, så blir det ännu bättre ;)

Hoppas att allt är bra med dig hihi.



Och vilken söt bild by the way :)

KRAM söt ♥

2010-04-13 @ 21:48:02
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0