Helt slut!

Usch, har varit riktigt trött hela dagen idag!! Har precis ätit (köttfärslimpa) och ska vila nu innan jag sticker till gymmet!
Jag är riktigt trött på skolan! har en skitkurs nu! Vi är ute på praktik, det är ju kul, men vi har praktiken 5 veckor, och ska vara där 4 dagar i veckan til kl 17..  sen har vi även 2 arbeten som ska göras och 2 case vi ska gå på och 1 etikhandledning.. och ändå ska vi få in på 5 veckor 20 dagar på praktikplatsen! SKITKURS!

Ajaa, ska inte vara allt för negativ idag.. =) Något positivt är att det bara är 2 dagar kvar tills helg =) dock har jag bara en massa plugg för mig till helgen =(

Nuu, ska jag fixa kaffe och sen är det off to the gym!!



puss på er =P
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0