Hemresa..

Sista kvallen i USA, jag e tillbaka i Washington state nu.. trivs riktigt bra har! bodde har flera ar sedan och saknar det riktigt mycket!!
Fick inte mycket somn inatt, da jag somnade 3 och vaknade 5.15 :/ Men ska forsoka halla mig vaken inatt ocksa sa att jag kan sova pa flyget!! det ar riktigt skont! att bara sova bort hela resan! tycker inte ni det??
BIlder kommer att komma upp, men denna datorn jag anvander just nu ar itne den lattase, sa nar jag kommer hem sa blir det mangder med bilder!! Tycker anda att jag har hunnit med en hel del pa bara 12 dagar! :)
Anyways, imorgon blir det en sista runda till stallet och sedan till affaren!! sen bar det av till flygplatsen..
Nu ska jag se om det finns nagon rolig film eller serie att kolla pa!
Ha det gott !
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0