I have arrived..

Just nu sitter jag hemma hos min kompis Adriana, i hennes underbara portland lagenhet!! riktigt fint och annu battre lage.. Har precis duschat o fixat mig, det ar sa underbart skont att ta en varm dusch efter en laaang resa!! haller ni inte med??
Resan tog ca 21 timmar allt som allt, flygen och all vantetid! Dock lyckades jag sova ordentligt sa flygtiden gick hur snabbt som helst tyckte jag! och det var bra flygningar inte en massa luftgropar och sadant som skrammer livet ur mig helt och hallet!
Vadret har ar som det brukar hehe, de ligger val runt 12-15 med lite regn.. inget ovanligt alls, tur jag har med mig klader efter vader =P
Idag ska vi ut pa en massa aventyr !! hur ska vi hinna med allt? Forhoppningsvis blir det en del fotande sa jag kan dela med mig till er har pa bloggen...
Ha en bra dag/kvall alla!!
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0