Igen!

Tänk att det redan är helg igen!! underbara helg!! anywhooo, idag har jag bara tagit det lugnt!! och ska fortsätta så! ska snart sova för imorgon ska jag och Mija ut på äventyr med Tjolinti och Benji! =) så det blir en tidig morgon! Sen ska jag försöka hinna tvätta efter det innan det blir dags för fest på kvällen!!

Imorgon ska vi se SEKA!! yippie! Seka är grym! =) Någon annan som ska se henne i Malmö imorgon?? aaa önskar att festen var i HBG och inte i Malmö.. Mycket bättre stämning på festerna här i HBG faktiskt!

Här är en gammal video med Seka! Såhär gillade jag henne bäst med långt brunt hår =) Nu har hon lite sådär wannabe Rihanna hår, men hon har iof. samma sköna stämma =)

Ha en trevlig kväll gott folk!

/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0