Köksyra

Då var man hemma igen. Ännu en dag har gått. Dagarna går så fort man hinner inte med riktigt.
Bröjade med att diska och skrubba köket. Stekte pannbiffar igår och shit det skvätte verkligen ner hela köket. Därför jag gör dom så sällan. Men jag lyckas alltid glömma bort hur jobbigt det är så blir jag sugen och gör dom igen, tills jag glömt hur jobbit de är hehe.
Idag blr det tonfisklåda. Det är verkligen supergott. Och grymt enkelt att laga. Jag älskar mat som är lätt att laga och med få ingridienser. Vem orkar hålla på att grejja med maträtter som tar timmar och där du ska ha i 15 olika saker. Nej tack enkelt ska det va:)
Sen sk ajag gå en lång promenad till någon affär. Måste köpa flingor, dom tog slut imorse. Det är 19 grader här idag. Ingen sol tyvärr men varmt iaf:)

Hoppa sni får en bra kävll!

/Tanja


Kommentarer
Postat av: martina

tack detsamma :)

svara gärna på dagens fråga

2010-04-29 @ 18:16:04
URL: http://lifebymartina.blogg.se/
Postat av: Fanny

du har en fin blogg =D , du får gärna slänga in en komentar i min blogg =)

2010-04-29 @ 18:58:42
URL: http://abouteffanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0