Los Angeles!

kl ar 04:51 har och jag e ganska trott, somnade lite efter 24.. sa kaffe behovs!
Ska strax kora bort till flygplatsen! Ska parkera bilen dar sa slipper jag fixa skjuts o bli hamtad, kostar faktiskt bara $12 per dygn, vilken blir ca 90 kr kanske om dygnet.. och 2 dygn, sa det ar det vart!

Flyget gar vid 6.55 sa det racker nog jag e dar 1 timme innan, ska inte checka in min vaska utan har en som ska med upp pa flyget :)

Igar glomde jag min ena kamera i stallet, sda jag har inte kunnat lagga upp nagra bilder :S ska forsoka hamta den pa vagen till flygplatsen!!

Menmen, nu ska jag bege mig! ha en underbar helg alla! jag ska ta en massa bilder sa ni far se sen hur min Hollywood-helg blir :)
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0