Chips och Teen Mom

Blev så grymt sugen på chips på väg hem från jobb  idag så jag gick och köpte mig en påse. Nu 30 min senare är HELA påsen slut! haha det va längesen jag åt en hel påse helt själv. Usch mår nästan lite illa nu. Men det va gott=)
Snart börjar Teen Mom. Ska bli kul. Solen skiner också har lust att ta en promenad. Men så vanlig lär det nog inte bli av :)
Imorgon ska vi alla tjejer ut och käka efter jobb. Minus Detti för hon är i Turkiet den lilla lyckosten! Ska bli kul! Hoppas Selma hinner bli frisk till dess bara!
Ha en bra kväll iaf!





Gamla bilder på hela gänget:)

/Tanja

Kommentarer
Postat av: magda

Härliga bilder! :)

2010-08-24 @ 19:44:43
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0