Ego Girl - Carolina Gynning

Under sommaren har jag läst Carolina Gynnings bok Ego-Girl. Jag har lite blandade känslor nu. Jag har alltid gillat Carolina. Tyckt hon har varit en fräck tjej som varit sig själv och inte varit rädd för vad andra tycker. Hon är också grymt rolig!

Hennes bok handlade om henne uppväxt och fram till idag. Hon berättade om allt hon varit med om, alla fester, droger, sexorgier och likande.

Efter jag läst boken blev jag rätt besviken på henne. Hon säger hela tiden i boken att ingen har kunnat tvinga henne till något, allt hon har gjort har hon velat göra själv. Men vem vill knarka ner sig och ha sex med allt och alla? Det känns som ett försvar för att hon var ung och dum.

Jag vet inte på något sätt tappade jag respekten för henne. Tyvärr! Hade varit bättre om jag inte läst boken!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Angiih

tack tack då ska jag inte läsa boken <3

2010-08-05 @ 22:47:05
URL: http://angiihsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0