En runda på stan

Klockan e redan kvart över tio och kvällen är snart slut! Jag har ju precis kommit hem, hinner inte med alla små rutiner man har varje dag=)
Efter jobb var jag och klippte mig. Skönt fast jag får alltid lite ångest efte rjag varit hos frisören. Håret blir ju så kort! Sen hämta Selmas mig så vi kunde trycka i oss lite PIzza med vitlökssås. Haha det är så roligt. Alltid när vi kommer till ett ställe glor ALLA på oss! Idag kom vi till restaurangen. Där är lite så lugnt och fridfullt. Så stövlar vi in, världens klackar och fnittar och tjoar och är allmänt högljudda. Alla vänder sig om och glor. Men vi har roligt iaf=)
På väg hem stalkade vi Mario och Detti lite. Haha vi såg dom komma körandes och skulle hälsapå dom. Istället trodde dom att det var någon som följde efter dom:)

Jaja nu får jag väl gör anågot vettigt istället!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Tack så mkt! :D Har röstat på dina med :)

2010-08-04 @ 22:34:12
URL: http://leiijons.blogg.se/
Postat av: karin <3

vilka fina skor <3

vart hhar du köpt dom ?:)

2010-08-09 @ 16:55:54
URL: http://karindavidsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0