Helt slut!

Äntligen hemma. Jag har varit iväg hela dagen! Har varit på Väla, i stan och på Willys. Jag tänkte berätta vad jag har shoppat idag men jag kom på att jag faktiskt inte vet. Haha jag har sprungit in och ut ur så mång affärer och provat så mycket saker att det snurrar i mitt huvud. Först ska jag äta mackor sen ska jag kolla igenom alla saker=)

Jag och Detti var på Willys och handlade maten inför nyår. Nä rjag kom hem fick jag e snilleblixt till valkömst drink. I mitt huvud är det väldigt fint vi får se hur det blir i verkligheten! Haha jag behöver iaf cider, cubuspåsar och champagneglas. Vi får se hur detta ska gå?=) Lovar att fot aoch lägga upp bilder om det blir fint. Blir det fult vill ni nog ändå inte se det ;P

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0