Onsdag..

Idag fick jag reda på min sista praktikplats för utbildningen!! spännande!! vi har praktik hela vårterminen sen är skolan sluuut.!! underbart! 3 år går verkligen snabbt!

Jag har inget kul att skriva.. jag har varken shoppat nåt eller hittat på nåt skoj! just nu sitter jag hemma och jobbar på C-uppsatsen eller så slapar jag.. såå sorry!! not too interesting right now!!  Men bröllopsplanerna går framåt iallafall!! Jag skulle egentligen kollat på klänningar för nån vecka sen! men jag va ju sjuk =/ så nu efter nyår är det dags för det!! aaa så kul det ska bli alltså!! Har mycket att se fram emot i sommar.. bröllop, examen och bröllopsresa!!

Ny ska jag kolla runt efter lite meny-tips för nyår!!
Hur ska ni fira nyår?

/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0