Söndag..

Jag har verkligen sovit ut idag!! både skönt med trist! känns som man slösat bort halva dagen!!

Igår skulle jag egentligen stuckit på fest! men jag är inte helt frisk än och jag var riktigt trött efter att ha varit iväg i K-stad och skrivit tenta på morgonen! =/

Tentan gick bra, tror jag! haha det får vi vänta och se hur det gick!

Idag blir ännu en mysdag! =) mitt "jullov" har börjat men har mycket att jobba på C-uppsatsen ändå! men slipper iallafall åka iväg till skolan!! Så den kommande veckan blir det städning och fixande inför JUL =) wiee!!

Men nu först!! Kaffe!

/Selma


Kommentarer
Postat av: nelii

ja, kjolen är helt underbar.. dock tror jag inte att den är så jättekort som den ser ut. det ser ut som att hon drar upp benet lite och låret så då går kjolen upp :P eller hur ska man förklara haha. så det ser ut som att den är jättekort! men skitsamma, snygg är den ändå haha <3

kram

2010-12-19 @ 17:20:00
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0