Tuff brud i lyxförpackning

God morgon!
Skriver ett litet stressigt meddelande så här på morgonkvisten=)

Igår va rjag med AnnMarie i stan. Fick äntligen användning för mitt presentkor tpå Gina för 150 kr. Köpte lite underkläder och strumpor. 8 kr fick jag betala. Lagom=)
Jag provade kofta också därirfrån som jag la upp på bloggen för någon dag sen. Det var som jag trodde. Ingen passform alls! Är rätt tröt tpå deras kläder. Inte ens lönt att prova längre=(
Sen satt vi och åt vitlöksbröd och pratade i flera timmar. Jag var inte hemma föränn vid 10.

Jag har hittat massa grymma skor jag tänkte vias er men hinne rinte nu. Det får bli i eftermiddag. Så länge får ni nöja er med denna låten. Lätt bästa versionen från programmet Så mycket bättre!



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0