Ge-Kås i Ullared

Jag älskar att shoppa. Men jag älskar att shoppa billigt ännu mer, hehe.
Jag handlar ofta i "lågprisaffärer".Så länge det är snyggt kan jag handla var som helst. Tycker det är så löjligt med saker som kostar runt 1000-2000kr bara för att det är ett speciellt märke. Som man kan se på våra "Lika som Bär" skor är ofta kopian lika snygg som orginalet. Nu kom jag bort från ämnet jag skulle ju berätta om Ullared=)

Min favorit "utflykt" är att åka till Ullared och gå där en hel dag och köpa massa roliga saker. Där kan man köpa allt, kläder, böcker, prydnadsaker, elektriska prylar, filmer, dataspel, tvättmedel och shampo, chips och godis. Och allt är så billigt som man bara slänger det i korgen utan att kolla på prislappen=) Men man får akta sig, många bäckar små...=)

I höstas gick en serie som hette Ullared på Kanal 5. Jag tyckte den var riktigt löjlig. Dom framställde allt folk som var där som idioter, och så drev dom med alla som blev filmade. Jag tyckte inte det var något seriöst över serien. Dom filmade verkligen dom mest extrema människorna där också. Precis som bara "knäppgökar" åker dit.

Nu var det längesen jag var där sist. Borde åka dit snart igen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0