Snart så...

Nu är jag färdig. Sitter och väntar på Detti som ska hämta mig sen ska vi förfesta hos Selma alla tjejerna.
Nu är jag på lite bättre humör. Har lyssnat på massa bra partymusik och provat massa skor! Hittade typ 3 par jag så gärna vill ha ikväll men vågar inte. Dom är i satin och kommer bli förstörda i detta vädret. Typiskt Sverige!
Har inte bestämt mig än så har med 2 par skor och 2 väskor till Selma. Viktigt att matcha väskan med skorna förstår ni=)

Nu ringde Detti. Im Off! Hoppas ni får en rolig kväll!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: irence

aha ok :D...haha joj ma to je kod nas obavezno da bude tuce o sånt skit...ali nadam se da nece ;)

aaa hoppas d ..blir nog kul :)

2010-02-27 @ 20:12:30
URL: http://missbonanza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0