Snö, Snö, Snö

Nu är jag hemma från jobb. Har fixat mat, diskat och plockat undan lite. Så nu kan jag sitta och lata mig resten av kvällen utan att tänka på det=)

Idag har det snöat hela dagen igen. Jag blir knäpp. Fast jag hörde att nästa vecka ska allt smälta bort. Haha dom sa att det skulle bli vårflod. Det uttrycket har jag aldrig hört innan. Men så länge snön försvinner är jag nöjd.

Jag ska snart lägga mig och läsa en stund. Började ju på Chasing Harry Winston igår och den verkar väldigt bra. Blev riktigt läsinspirerad så jag gick in på adlibris och beställde hem två böcker så jag ska ha nått att läsa när jag är färdig med Chasing Harry Winston.

Har förresten hittat massa snygga skor som hade passat perfekt i min garderob! Lägger upp bilder på dom lite senare så titta in då:)




Boken handlar om en personal shopper (som ni kanske kan se på titlen) och hennes liv. Passar mig bra! Personal shopper är mitt drömjobb=)

/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0