Walk-In-Closet

När jag blir rik eller gifter mig rikt haha, ska jag det första jag gör skaffa en riktigt stor walk-in-closet. (Och någon som kommer och dammar alla mina skor). Den ska vara utformad som ett vanligt rum ,med soffa mitt i rummet (om man skulle behöva koppla av och drömma sig bort), konst på väggarna (självklart på skor och liknande) och så ska den vara färgkordinerad.
Tänk om drömmar kunde blir verklighet?=)

 

När jag var i New York sålde dom mycket tavlor på gatorna. Jag såg ett riktigt par snygga tavlor med olika high heels målade i samma stil. Jag ångrar jättemycket att jag inte köpte dom!
Så ett tips: om ni funderar på att köpa något men inte kan bestämma er. Köp alltid det, annars kommer man bara ångra sig!

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0