Winter, winter go away!

Sitter här och längtar efter sommaren! våren åtminstånde! dock är inte våren nån av mina favoritårstider, jag gillar sommaren och hösten allra mest! =)

I sommar har jag planer =) i juni, direkt efter terminen avslutas så åker jag och älsklingen med ett par vänner till Grekland! till en ö som heter Aegina, det är ingen stor turistö, finns inte ens charterresor dit! hur underbart är inte det? det är liksom orört! =)

Iallafall, boende är bokat och flygbiljetter är köpta! så i juni bär det av! =) vi ska bo på ön i 7 dagar och sedan vara i Aten i 2 dagar och se allt som är värt att se där! Akropolis exempelvis! vi lyckade faktiskt hitta ett hotell i Aten som har bra läge och bra pris! inte illa!



Det är den första semstern vi ska på i sommar =)

/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0