Elsas Mode

Under semestern läste jag 9 böcker! Ligger man på stranden hela dagarna finns det inte mycket annat att göra:)
En av alla böcker jag läste va Elsas Mode. Boken alla pratar om just nu!

Boken handlar om Elsas som kommer från en liten stad i Sverige men vill ha ut mycket mer av sitt liv. Hon bosätter sig i Stockholm och startar en modeblogg som genast blir en succe. Genom bloggen får hon resa, träffa kända människor men hon gör också en del stora misstag.

Boken var faktiskt riktigt bra. Jag förväntade mig inte så mycket av boken. Tyckte det kändes lite tramsigt att alla bara älskade denna bok, bara för den är skriven av en storbloggare. Men så fel jag hade! Boken är bra och läsvärd!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: millis

fin blogg! ;)



www.smorfen.blogg.se

2010-07-28 @ 19:05:16
Postat av: Klara Hellström ♥

Sv: Tack så jätte mycket! Ja, jag kan väl slänga in en röst på din sko också.

Ha en fortsatt trevlig dag :)

2010-07-28 @ 19:05:54
URL: http://klarahellstroem.blogg.se/
Postat av: linn

Vad tycker du?

Ska jag ha kvar min blogg eller inte?

kram:)

2010-07-28 @ 19:33:40
URL: http://linnottosson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0