Vilket dygn!

Gud vilket dygn jag har haft sen jag kom hem. Jag skrev igår att allt skulle vara som vanligt idag men så blev det inte.

När jag kom innanför dörren igår låg där en lapp från fastisghetskötaren att varmvattnet var avstängt till måndag eftermiddag. Jag som var rätt sugen på att duscha efter 25 timmar i en bil:)
När jag gick för att starta datorn ville den inte starta. Fick iaf igång den efter ett tag. Skrev ett inlägg och gick och la mig i lugn och ro. När jag vakande imorse funkade varken internet eller TV!
Nu äntligen funkar allt! Håll tummarna!

Har packat upp och sorterat hela förmiddagen och lyssnat på Dara Bubamaa:) Nu ska jag springa iväg och handla mat så jag har något att äta.

Senare kommer det upp bilder på min shopping och andra semesterbilder:)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Vera

Jätte snygg sko! Jag röstade fem stjärnor! ^^ du får gärna gärna rösta på min bild men bara om du tycker en är värd det! http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=7054

2010-07-26 @ 15:27:41
URL: http://suitedup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0