6 timmar

Nu börjar det närma sig! kl 05 går tåget!! så det är inte mycket kvar nu!
Min lista som jag visade tidigare idag ser nu ut såhär....


Bra va?

huset som vi kollade på gillar vi riktigt mycket! får se hur det går.. vi får lite hjälp hemmifrån av min pappa att hålla konakt med mäklaren denna veckan som vi är borta! =)

Det känns fortfarande inte som att vi ska åka imorgon!! jisses vad kul det ska bli!

Just nu sitter jag och Tina och kollar på Remember me! aaa Robert Pattinson är verkligen en looker =)

Filmen är bra och man får en liten Edward moment då och då ;)

Ni får ursäkta om jag är dålig på att blogga den kommande veckan! men jag ska ju på semester! men jag ska försöka lägga in ett inlägg varje dag!!

/Selma


Kommentarer
Postat av: Wilhelmragna

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-11-09 @ 11:41:05
URL: http://wilhelmragna.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0