7

Jag slutade lite tidigare idag! och det är inte fel när vädret är så här fint =)
Jag har precis blivit klar med papret som ska lämnas in idag! så det är skönt! nu ska jag fuxa och dona lite här hemma! Igår skulle jag storstädat hemma, men han bara med köket! men oj vad jag städae och fixade! lådor och skåp torkades och organiserades om!

Imorgon och fredag är sista dagarna på praktiken på BB och sen har jag bara måndag och tisdag kvar i skolan innan det är sommarlov!! YES!

Så om 7 dagar så är vi i Grekland! hur underbart låter inte det? jag har fortfarande itne fattat att vi ska åka så tiden rullar fortfarande på, annars brukar ju tiden stanna upp sista veckorna innan man ska resa nånstans!

Neee, ska man fixa nåt att äta innan jag fortsätter städningen? JA

/Selma


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Ofc!

2010-06-02 @ 22:32:53
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0