Galen..

Idag kom min mormor till Sverige på besök =) hon ska stanna i ca 1,5 månad.. =)
VI åkte hem till brossan och hälsa på och hans tjej bjöd på kaffe och tååårta =) fyyy, jag har gått upp i vikt senaste månaden.. 3.5 kg!! hahah de kallar jag semester =)
Men nu får det bli ändring på det!

Jag har börjat packa inför flytten, jaa jag vet jag e galen! men kan ju lika gärna packa allt som vi inte använder innan vi flyttar =) eller?? så blir det inte så mkt på slutet.. har inte så mkt jobb i juni, det kommer mer i augusti kan vara skönt att ha en del avklarat tills dess då =)



Nu blir det film med älsklingen och hans syrra =) Sherlock Holmes..

/Selma


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

haha ;) Ja jag är också så. Fast va riktigt duktig nu i vintras/våras.. men efter Egypten resan så hände det något, jag blev lat ;) haha!



Åh, vill oxå se den filmen :D Va den bra?

2010-06-21 @ 22:57:57
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0