Huvudvärk

Gud vilken grym huvudvärk jag har idag! Den började redan igår strax innan bion. Jag hoppades på att den skulle försvinna när jag sov men nej då. Vakande idag och hade fortfarande ont. Har sovit hela dagen nästan och legat på spikmattan. Den går inte över=(Fick ställa in med Sara idag. Vi skulle fikat egentligen=( 
Ska ut och gå en promenad nu och se om det hjälper.
Ikväll kommer tjejerna hit, vi ska ha filmkväll. Inte mycket annat att göra i detta vädret.Måste orka ta tag i städningen bara. Ska se om jag ska sälja lite saker på Tradera också.


Trevlig lördag alla!


Gud vilken läskig bild!

/Tanja

Kommentarer
Postat av: Madde

Ska du på någon konsert eller festival i sommar? Svarar gärna på dagens fråga i inlägget på bloggen.



kramar

2010-06-12 @ 15:52:46
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0