Inga nya skor=(

Dagen började inte bra. Vaknade i morse med stor amörka moln på hela himlen. Under dagens sprack det upp och nu är det strålande sol!
Efte rjobb var jag på massage. Somnade och snarkade massa haha.
Mina skor har äntligen kommit men jag är så ledsen. Det ena paret var inte snygga på min fot och ett par var snyyygga men FÖRSTORA! Klackarna var inte lika höga heller som dom såg ut på bilderna, men det gör inget hade varit perfekta vardagsskor. Men nu blev det inget med det=( Lägger upp bilder sen omjag orkar fota dom.
Nu sk ajag iväg till Coop och köpa ägg, mjöl, vaniljsocker. Kakao, bakpulve roch socker har jag redan hemma. Någon som vet vad jag tänker baka?=)

/Tanja



Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Älskar skolan :)

2010-06-03 @ 19:54:21
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0