Jaha?

Jaha snart är ännu en dag slut. Har varit i stan med sara idag lite snabbt. Köpte inget spciellt. Bar asånna silikoninlägg till skorna och hamburgare på Max. Jag måste säga jag gillar int eMax hamburgare..Tacka vet jag McDonalds=)

Jag har lite bloggtorka för tillfället känner jag. Det händer inget speciellt i mitt liv just nu. Jobbar, sover, lagar mat och väntar på semestern. Hade det bara varit lite sommarväder hade man hittat på mer. Grillat, druckit öl på uteserveringar och massa mysigt. Fast dom säger ju att sommaren ska komma imorgon så jag får väl hålla tummarna.
Jag tänkte iaf att jag skulle sätta ihop ett inlägg med lite restips så det händer något här.. Vad säger ni om det? Inte för att jag är överdrivet berest men har varit på lite olika ställe:)
Ni får gärna kommentera vad ni skulle vilja läsa om? Så vet jag vad jag ska skriva om=)



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0