Jävla hundar!

Åhh vilken lång dag. Idag har jag jobbat och jobbat. Kom precis hem. Slutade vanlig tid idag och hann precis åka och äta pizza med Sofia. Sen var det dags att åka tillbaka till jobb. Nu är jag iaf hemma. Är trött och funderar på att lägga mig redan nu. Kan man verkligen det? hehe

Förresten har jag glömt att berätta. När jag låg och solade på en gräsmattta i helgen kom det förbi en tjej med två stora hundar. Som INTE var kopplade. Och det hade ju kanske varit helt ok ifall hon hade haft lite pli på sina hundar. Den ena hunden var typ värsta pitbullen eller något och sprang fram till img och började slicka på mina fötter. Sen gick den till Detti och tillbaka till mig så jag fan fick resa mig upp från handduken. Hela tiden ropar tjejen på sin hund men dom kommer inte.
Iaf så säger ett par gamla tanter som sitter i närheten till henne att det är lag på att man ska ha sin hund i koppel. Då säger denna idiotiska tjej att "stör det dom? Hundarna har ju inte gjort något?" Hallå? Dom var precis famme vid mig och jag hatar hundar! Asså hon borde skämmas? Istället för att koppla hundjävlarna står hon och gapar och skriker på dessa tanter, sen springer hennes hundar fram och börjar hålla på med tanternas hund. Vilken blåst jävla idiot! Och hela tiden säger hon att hundarna har ju inte gjort något!
Gud vad vissa mäniskor är pinsamma!

haha jag blev helt uppröd nu igen när jag skrev om det. Får nog gå och lägga mig och läsa eller något. Har fått två nya böcker. Så jag har att göra:)



/Tanja


Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

helt rätt, hundar ska vara kopplade nu ... eller så ska man ha jävligt bra pli på sin hund!

Har hund själv (slötaste vivven ever) men han går oftast i koppel, trots att han lyssnar bra på mig.



sv: skojjar du med mig? måste kolla :o

2010-06-09 @ 21:21:30
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0