Marian Keyes - This charming man

I går började jag läsa This charming man. Och igår slutade jag läsa den. Det ä rint eoft ajag slutar läsa böcker. Brukar alltid läsa färidg även om jag inte tycker dom är jättebra.

Men jag kunde inte förmå mig att läsa mer i denna! För det första tyckte jag inte om sättet boken var skriven på. Som en dagbok med få korta meningar. Inte ens korekta meningar. Sen gillade jag inte huvudpersonen. Hon blev dumpad av sin pojkvän och går under totalt och blir helt knäpp typ. Gillar itne sånt! Jag gillar böcker med starka kvinnor!

Så denna rekomenderar jag inte. Men vet vet någon annan gillar ju säkert den=)



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Izabell

Ajdå det var ju tråkigt! :( Hoppas att du "trillar" över någon bra bok i sommar iaf:) Kraam

2010-06-14 @ 21:26:50
URL: http://mysbella.blogg.se/
Postat av: Marina

"the other side of the story" av Marian Keyes är jättebra!

2010-06-15 @ 23:52:18
URL: http://trupinamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0