Paris Hilton vs. New Look

För länge sen köpte jag en väska från Tradera. Det var nog någon gåva när man köpte Paris Hilton parfym. Jag köpte ingen parfym men lyckades komma över en väska. Jag älskar den och tycker det är klassisk, stilren men samtidigt något extra!
Igår hittade jag denna likande snygga väskan på New Look. Ohh så snygg! Vill ha!!



BTW så är jag ute efter en annan Paris Hilton väska. Det är en rätt ltien väska med en massa kedjor och bling bling hängades längs framsidan!? Någon som känner igen det? Någon som har den och vill sälja?=)

/Tanja


Kommentarer
Postat av: zaida

den till hööger är helt klart snyggast ;)

2010-06-13 @ 20:21:26
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0