Sandaler

Jag älskar skor ifall någon missat det:) Oftast köper jag skor med höööga klackar. Även om jag känner mig finast i klackar så måste man ibalnd ha skor utan klack. På sommaren sandaler. Mitt mission i sommar när vi åker till Kroatien är att hitta några par. Det ska inte vara några gladiator sandaler. Jag tycker det känns och ser ut som om fötterna är 7 meter långa i sådana. Plus att det är inte jag helt enkelt. Men det blir säkert inga problem att hitta några enkla vanliga sandaler.. Kroatien är skoälskarnas paradis. I huvustaden är typ varannan affär en skoraffär.! Skor vart du än tittar!




Dom i silver är mina favoriter. Tycker dom är grymt snygga!

/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0