Sömnbehov

God morgon! eller kväll var det visst ;) Jag har precis sovit i typ 1,5 timmar. Såå skönt! Jag vet inte vad det är med mig men jag är så grymt trött. Går nästan runt men molnande huvudvärk pga av trött het. Är verkligehen i behov av semester. OCH SOL! Herregud vilket sommarväder! Det spöregnar hela dagarna verkligen!
Nu till något roligare. Ikväll ska vi gå på bio. Ska se Street Dance. En dans film som viasas i 3D. Ska bli roligt. Mn första 3D film. Jag brukar ofta klä upp mig lite när jag går på bio men idag åker myskläderna på!
Ha en skön kväll alla!

Förresten igår testade jag en nymaträtt och så gott det var. Kan jag verkligen rekomendera. Fläskfile med bearnaisesås och purjolök och tomat. Mums!:)



/Tanja


Kommentarer
Postat av: Petrus

Såg smarrigt ut!



Ps. lägg gärna till ett ljus på min blogg.:)

2010-06-11 @ 19:23:28
URL: http://musikkul.bloggplatsen.se
Postat av: Sofie (från Allt for dig)

det ser väldigt gott ut!! Var fick du tag på receptet? :)

2010-06-11 @ 19:43:48
Postat av: Fia

timmen må vara slagen... men guuud så gott det ser ut :)

2010-06-12 @ 02:24:22
URL: http://coolafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0