Söndag..

Nu har man varit hema i 2 dagar och det känns redan som att vi aldrig var borta!

Träffade tjejerna igår, men stannade inte ute länge alls, utan åkte hem till min vovve som jag inte ville skulle vara ensam ! =)



Detti bjöd på tacos och en massa cider igår och de var jättetrevligt! det gör vi snart om =) på midsommar.. hoppas verkligen det blir grillväder!

Idag åkte älsklingen och jag till Coop och storhandlade, hade verkligen inget hemma ju! så nu är kylen full igen! =)

Imorgon kommer min momor från Slovenien hit och hälsar på.. hon ska va här i nästan 2 månader! så skoj =) och den 9 juli kommer hela familjen från USA =) syrrans familj då! så det kommer va en kul sommar med hela familjen samlade!

Men nu tittar älskling på smallville och jag ska läsa på och planera hu trädgården ska se ut i huset vi har köpt =)

Ha en trevlig söndag alla!
/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0