Sorry..

För dålig uppdatering! Men jag har haft en busy busy vecka!! oh igår när jag kom hem från jobb, så var jag HELT slut...

Idag, midsommar!! och ska fira med tjejerna!!! och några killar.. så kul det ska bli.. Min älskling kan inte följa med för han är i Schweiz.. hans fasters son döps imorgon, jag kunde inte följa med för jag har ingen djurvakt till kissarna..

På onsdag ska vi till huset vi köpt på besiktning.. Det är det sista innan det är helt klart!! Sen flyttar vi första helgen i September!! =) ååå jag längtar!! jag har redan köpt lite grejer, som t.ex. ROSA trädgårdshandskar!! haha
Men nu ska jag snart hem till mamma o pappa o hälsa på med Mija.. Min mormor e i Sverige så får pasa på å umgås mycket med henne nu =)

Vad ska ni göra ikväll??



haha en rolig bild från midsommar 2009 =)

/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0