Teen Mom

Då var ännu en dag snart slut. Idag har det iaf inte regnat! wiie!! Jag har precis ätit och nu sitter jag här. Igen. haha 

Jag tittade lite på Teen Mom på MTv precis. Jag gillar det programmet. Jag gillar Maci. Tycker att hon är väldigt mogen och ansvarfull. Jag gillar itne Farrah däremot. Tycker hon är grymt bortskämd och omogen. Fine det är inte så lätt att få barn när man är 16. Gud så svårt! Men "har du satt dig" i den situationen måste du ju samtidigt växa upp och ta ditt ansvar. Det gör alla andra teenmoms i serien. På ett eller annat sätt. Det finns ett par som kände att dom inte kunde hantera det och då adopterade dom bort dottern. Oansvarigt tycker vissa kanske men jag tycker det är ansvarsfullt. För dottern eget bästa!
Vad tycker ni?



Nu ska jag slappa! hah ahur mycket kan man slappa egentligen=) Längat verkligen efter semestern!

/Tanja

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

jag gillar de paret som addopterade bort barnet, har bara sätt avsnitt och i de avsnittet skulle han fria till henne. Jag tycker de är sjukt mogna som klarade av att ta det valet. Många kan bli själviska och tänka "mitt barn" utan att tänka på barnets bästa

2010-06-14 @ 19:22:25
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg:D kul med lite kläder och sånt.

Men man får ju inte se så mycket av er :)

2010-06-15 @ 17:56:11
URL: http://byellinor.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0