Vad vill ni se mer av?

Idag har det varit underbart väder! Strålade sol hela dagen=).. Jag har varit i stan med Mira och Detti och shoppat och fikat. Mira behövde en ny klänning och vi hittade en jättefin. Så shoppingen var lyckad:) Sen var vi på Utposten och åt vitlöksbröd! Ska snart krypa ner i sängen och läsa nya Chic-tidningen som kom med posten idag. Jag hade hoppa spå en avi för mina skor! Har väntat på dom i 27 dagar nu. Räkande precis. Hoppas verkligen dom kommer innan helgen!

Snälla ni kan ni inte kommentera lite vad ni vill att vi ska ha mer av och mindre av här i bloggen? Vilka kategorier gillar ni och vilka gillar ni inte? Vad är bra och vad är dålig? Ska vi ha mer bilder? Ska vi skriva mer om skor eller mindre om skor? haha ni förstår nog vart jag vill komma:)




/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0