Ängelholm...

Ville verkligen inte vakna idag när larmet ringde på mobilen, det ville inte min hund Mija heller hon är en liten latmask!! =) Men upp fick vi gå, duscha, sätta igång kaffe och fixa Mijas frukost.. Nu är allt det klar, älsklingen åkte hemifrån tidigare idag så han gick en tiiidig promenad med Mija så jag får gå ut med henne innan jag åker..
Petra ska hämta mig så ska vi på seminarium på sjukhuset i Ä-holm.. men de e inte länge så det är soft!! 
Kan ni fatta att det är fredag imorgon!!! jag kan knappt fatta det! Jag har praktik imorgon, en A-tur som tur är! =)
Imorgon ska jag ha en vanlig hemmakväll, dock har jag tävttid.. sen på lördag kommer Tanja och Detti hit =)

Och hörni, det är bara 27 dagar kvar tills jag åker till USA =)
JIPPIE!! Ha nu en bra dag allesammans!
/Selma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0