God Morgon!

Äntligen fredag. Det ska bli skönt med helg! Ingen fest denna helgen. Det känns skönt. Man måste ta en paus ibland:)

Ikväll ska jag bara vara hemma och lata mig. Ska kanske följa med min pappa och kolla på hockey. Får se ikväll om jag har lust.

Slänger in lite kluringar för er att roa er med så länge=) Någon som kan lista ut ordet/orden?

Rättvänt är man det om man är listig och klipsk, bakvänt är det bara struntprat.

Rättvänt är flaskan detta utan innehåll, bakvänt anger det en riktning.

Rättvänt är det dju ri djungeln, bakvänt det du gö rnär du kallar på någon.

Rättvänt är det en huvudstad i Europa, bakvänt använder du det vid bakning.



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Anna

Paris

2010-03-12 @ 14:36:57
Postat av: Anna

Smart, Trams :)

2010-03-12 @ 14:38:22
Postat av: Anna

Apor, ropa,

tom, mot

2010-03-12 @ 14:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0