God Morgon!

Nu kära läsare är jag frisk:) Åh vad skönt det känns ni anar inte!

Igår hade jag fullt upp. Jag var en runda på Ikea precis som alla andra människor i Sverige. Så mycket folk! Jag behöver en ny helfigurspegel. Min andra gick sönder förra veckan. Jag hoppas att jag inte får sju års olycka. Den trillade av sig själv. Det va inte jag som tog sönder den. Vad tror ni? Då drabbas jag inte va? hehe är lite vidskeplig:)
Jag var hemma hos Detti en runda och fikade. Längesen jag träffade mina kompisar. Får nog dra ihop en tjejkväll på fredag=)
Jag kollade på film igår också. Kickin it old skool. Haha jag måste säga att den var bättre än jag förväntade mig. Handlar om en breakre som hamnar i kom anär han är 13 och vaknar upp 20 år senare. Visst den var tramsig men absolut värd att se=).

Nu ska jag framkalla massa kort. Brukar göra det inne på photobox.se. Dom har alltid massa bra erbjudande:)

Hoppas ni får en bra söndag!



/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0