Sjuk, sjuk, sjuk

Nu har jag legat i sängen hela dagen igår och fram tills nu i dag. Jag kände att jag måste upp och röra på mig lite. Även om det bara var några steg till datorn:) Men det är jobbigt jag kan inte äta något och det gör mig jättetrött. Har ingen energi alls.
Igår åt jag en glass, 10 godisbitar, en macka och drack lite coca cola. Idag har jag ätit några popcorn. Har ingen aptit alls. Det var längesen jag var så här sjuk.
Jag hoppades på att jag skulle vara bra till imorgon men det verkar inte så. Har egentligen klipptid och fika med en kompis imorgon:(
Ska försöka blogga lite under dagen så inte Selma får sköta hela bloggen själv:),Kommer lägga upp en ny Likes &Dislikes. Skulle gjort det igår egentligen, men men.



/Tanja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0