Tv-tipset!

Idag mår jag lite bättre. Hoppas verkligen jag är helst frisk till helgen. Jag har kollat väldigt mycket på tv dom sista dagarna. Har hittat lite roliga program som jag börjat följa, haha. Jag är verkligen ingen tv-person annars. Det kan gå dagar utan att jag ens sätter på den. Men nu har jag iaf hittat lite roliga serier som jag kan tipsa er om som kasnke jobbar kvällar och har tid att titta på tv på dan.


Detta är en serie från 1987. heheh rätt så gammal med andra ord. Men faktiskt rolig att titta på. Den går på kanal9 8.50. Rätt tidigt så jag har bara sett ett par avsnitt. Den den är bra:)


Rolig daytime tv med Rachel. Hon lagar mat och intervjuar kändisar och sånt kul. På kanal 3 9.30


Jag behöver väl inte berätta något om denna serie:) Riktigt klassiker. Går på tv4+ 13.30. Dom har precis börjat sända om hela serien från början. Idag är det säsong 1 avsnitt 4. Jag har sett massor av avsnitt men nog aldrig dom från första säsongen.

Detta är vad jag har roat mig med den senaste veckan. haha har ju blivit en riktig tv-nörd. Det trodde jag aldrig :P

/Tanja


Kommentarer
Postat av: Bastianjenny

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2011-02-25 @ 11:43:51
URL: http://bastianjenny.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0