Våffeldagen

God morgon! Idag blir nog en fin dag. Solen tittar fram genom molnen=)

Det är våffeldagen också idag läste jag. Då kanske man borde göra våfflortill kvällsmat idag. Får se om jag hittar något recept. Jag gillar våfflor. Men är så trött på den färdiga mixen man köper, frasvåfflor. Vil testa att göra egna. Det är mycket godare. Den färdiga mixen är så fettig. Man orkar typ en halv sen är man spyfärdig.

Idag sk ajag gå en promenad efter jobb. Ska posta ett paket så jag går dit. Älskar att promenera. Det har inte blivit så mycket av det nu under vintern. Lika mycket som jag tycker om att gå hatar jag att frysa. Så då stannar jag inomhus. Men nu när våren är här ska jag promenera=)

Ha en bra dag alla!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Katarina G

Ja eller hur. Då undrar man hur mycket pengar de tjänar egentligen ...

2010-03-25 @ 10:07:14
Postat av: sandra

Hejhej :)

allt bra idag?

kram

2010-03-25 @ 11:03:20
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0