All about Steve

Igår hyrde vi 3 filmer och idag såg jag den 3e, min favorit skådespelerska är med =) Sandra Bullock!! hon är så himmla bra! Senaste filmen jag såg med henne var nog The proposal..
Fler personer som är med är 2 killar från The hangover och en kille från Spider man 3...

Filmen handlar om en tjej som jobbar på stadens tidning med att göra veckans korsord..
När hennes föräldrar fixar henne på en blinddate blir hon störtkär så fort hon ser killen men det blir ju inte killen......

Sandra spelar otroligt bra, som vanligt och är hysteriskt rolig!! Ni borde se denna film!!



/Selma


Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Hej :) Jo, absolut. Ska bara slinga det oxå.. sen lovar jag att lägga upp en bild. Blir nog att jag gör det i veckan :)

2010-05-16 @ 13:47:41
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0