Att göra:

Jag har skrivit en lista på allt jag redan har hunnit med idag och vad jag ska hinna med idag. Jag älskar att skriva listor och sen stryka när det är färdigt! Fast jag skriver bara lista när jag har roliga eller små saker att göra. Dom jobbiga sakerna gör jag aldrig ändå så onödigt att skriva lista haha.

- Plocka undan alla grejjor som ligger slängda överallt
- Laga laxpsta
- Blogga om hockeyn
- Läsa nya Chic
- Kolla på The Hills och The City
- Diska
- 8-minutes situps
- Vattna min orkidee (när ska den blomma igen?)
- Växla pengar till Prag
- Hämta biobiljetter till SATC2
- Skriva packlista inför Prag

Oj oj massa saker. Har redan hunnit med en del:) Förhoppningsvis lyckas jag stryka alla punkter innan kvällen är slut:)

/Tanja


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv. Ok vad skönt! :) Vilka blev det? (Skor)

2010-05-06 @ 19:18:02
URL: http://amnnda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0