Bättre sent än aldrig

God Morgon!
Det blev inget bloggandet för mig igår. Hade verkligen inte lust.
Jag var i stan med Detti och fikade. Först på McDonalds med hamburgare och McFlurry marängsviss sen vitlöksbröd på Utposten. Mums! =) Var hemma vid halv nio. Jag tittade på Tv lite och smonade tidigt.
Idag måst ejag stressa hem från jobb. Sverige spela rpå Danmark redan kvart över 4. Dum tid!
Jag hade tänkt försöka träna idag också. Får se om jag orkar ikväll. hehe
Men nu måste jag snabba mig som vanligt. Ha en bra dag!



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Jag har nog sett den något sånt oxå, det är verkligen superbra. Tror faktiskt att jag tipsat om den på nästan varende blogg jag haft, haha.

2010-05-20 @ 07:02:02
URL: http://nettanbutterfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0