Lördag igen

Då var det lördag idag...och fredag igår hehe..Jag var bara hemma och gjorde inget spciellt. Åkte en runda till McDonalds och köpte Marängsviss:)
Jag har precis ätit frukost och nu täntke jag gå ut på en promenad. Börjar bli lite rastlös här hemma. Ikväll ska jag iväg till en kompis på fest som fyllt år.
Imorgon är det Mors dag. Jag hade fått för mig att det var för ett par veckor sen och hade lite dåligt samvete för att jag missat det. hehe Men som tur var hade jag inte det. Ska bjuda mamma på lunch också ska vi shoppa lite imorgon:)
Hoppas helgen inte går för snabbt. Jag får passa på att njuta!


Tanja, Sofia och Sara i Prag:)

/Tanja

Kommentarer
Postat av: neli

Hej fin :)



Hihi aaw, tack så jättemycket! Väskan är nästan finare i verkligheten! Tycker verkligen du ska köpa den. Den är inte dyr heller :) Klart du ska köpa den och nu när det är fraktfritt på nelly, so why not? :D



Haha, ja det är också sant om ESC. Dem ska alltid vara så himla negativa när det gäller alla andra länder, men dem själva säger dem aldrig något negativt om. Dem ska alltid vara så himla duktiga och bra. My ASS att dem är! :)

Hoppas att du får en fortsatt bra helg söt.

KRAM ♥

2010-05-29 @ 12:38:37
URL: http://nelilicious.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Ja, varför inte köra lite slappt och bekvämt? Sedan klä sig superuppklätt på helgen typ. Haha!

2010-05-29 @ 13:03:40
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: cecilia

sv. jo gillade den det gjorde jag men den var lite seg bara haha :)

hur ör det med dig?

kram

2010-05-29 @ 14:29:30
URL: http://ceciiliasmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0