Lördag morgon!

God morgon! Vet ni vad jag ska göra idag? Jag ska bli modell för en dag. haha. Grejjen är att jag har alltid tyckt det var så tramsigt med att gå dit och bli fotad och lägga upp sina bilderpå Facebook och sånt. Men så frågade en kompis mig om jag ville hänga med. Jag sa om du verkligen inte hittar någon annan som vill. Synd om hon ska behöva göra det ensam ju=)...Det var ingen annan som ville så nu ska vi dit kl 5 idag. Jag är lagom nervös. Hatar att stå framför kameran. Blir så osäker. Fast jag tycker faktiskt det ska bli jättekul. Har ändrat åsikt totalt. Fast kommer nog inte lägga upp bilderna på Facebook. hehe. Det ska bli roligt och blir lite stylad. Jag ska be om att få Hollywoodhår. haha Jaja vi får se hur det går!

Vi har också skapat en ny kategori. Det är typ som alla andras Hiss eller diss. Fast jag tycker det är så tråkigt att göra som alla andra så vår heter köpa eller glömma. =)

Nu ska jag ut i köket och baka scones till frukost.

/Tanja

Kommentarer
Postat av: Madde

SV; Nee det var jag och en kompis som flummade lite en dag :) fast rätt roligt ändå :P



Åhh vad kul, hur mkt kostar det att göra sådant? :)

2010-05-08 @ 10:09:35
URL: http://madds.blogg.se/
Postat av: Jennie

Tack för frukosttipset! nu ska jag också baka scones!

2010-05-08 @ 10:33:30
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0