Måndag morgon

God Morgon! Då var det måndag igen. Helgen gick fort. Igår gjorde jag inte mycket. Hade en riktig slödag. Det va skönt. Jag handlade mat för veckan sov lite mitt på dan, solade på balkongen. Vid 5 kom Sara så gick vi en lång promenad. På kvällen hade jag seriemaraton. KOllade på One Tree Hill, Cougar Town och 90210. Det verkar inte så bra mellan Liam och Naomi i 90210. Usch blir ledsen. Och hayley i One tree Hill mår inte heller bra. När hon bölade bölade jag. haha vadå leva sig in i serierna?=) Jag skulle kollat på Melrose Place också men jag hann inte. Blev trött och gick och la mig istället. Så jag får titta på MP ikväll istället=)
Nu måste jag springa. Ha en bra dag!




/Tanja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0