Nya skor!

Tack för hjälpen alla som tyckte till om färgen på skorna. Dom flesta tyckte dom petrol/tealfärgade. haha tyvärr lyssnade jag inte på er. Dom bruna kändes mest rätt i slutändan. Jag har väldigt mycket problem med att allt måste matcha till 100 procent och dom petrolfärgade är svåra! Men ska kolla när jag får hem dom bruna. Gillar jag dom köper jag dom i teal också:) Köpte också ett par i silver. Det har jag inte sen innan.
Berättar sen när jag fått hem dom. Det skulle nog tyvärr ta ett par veckor:(



/Tanja

Kommentarer
Postat av: Neli

Hihi så du bestämde dig för dem bruna :D Dem var fina också ;)



Hoppas att du haft en bra tisdag :)

KRAM söt ♥



2010-05-04 @ 20:28:42
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0