Oh No!

Jag kollade precis på det senaste avsnittet av Gossip Girl, som även är det sista för säsong 3 !!! och jag ska inte avslöja något!! men gud vad det slutade hemskt!!!! nu måste jag vänta tills SEPTEMBER!!! usch..

Ajaa, idag hade jag min sista dag på vårdcentralspraktiken!! nästa vecka blir det BB och innan dess... lite ledighet =)

Idag ska jag bara ta det lugnt och imorgon hoppas jag på fint väder!! BTW.. fick hem ett paket idag!! Kan ni gissa vad det är?? Jag visar senare!! =)



btw, Chuck och Blair är lätt bästa paret!! eller ja 2a plats, efter Edward och Bella =)

/Selma

Kommentarer
Postat av: ella

haha efter bella & edward så kommer ju jag och jacob black visste du väl ;D

fin blogg ni har!

2010-05-18 @ 22:41:27
URL: http://ellaochsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0